Klaipėdos LEZ – „Investment Monitor“ įvertinimas skaitmenizacijos ir biurokratijos mažinimo srityse
SKAITYTI
2018-01-01 -
2030-12-31
1.2. Sukurti integruotą investuotojų pritraukimo ir aptarnavimo programą
Projekto veikla
1.2.1. Klaipėda ID paversti daugiafunkcių paslaugų investuotojams centru, vieno langelio principu teikiančiu investuotojams skirtas paslaugas, apimančias visą investicijų ciklą. Teikiamos paslaugos: vietos pristatymas (informacijos struktūrizavimas, jos platinimas, tiesioginis dalyvavimas investuotojų vizituose), pagalba įgyvendinant investicinius projektus (leidimai, koordinavimas su kitomis institucijomis, reikiamos kompetencijos darbuotojų suradimas), nuolatinių ryšių palaikymas (nuomonės tyrimai, tiesioginis kontakto palaikymas, partnerių paieška)
1.2.2. Nustatyti, įvertinti ir formalizuoti bendradarbiavimo su „Investuok Lietuvoje“ ir regioninėmis investicijų pritraukimo institucijomis priemones ir kanalus, siekiant perimti gerąją patirtį ir išvengti paslaugų dubliavimo
1.2.3. Atlikti prioritetinių augimo sričių vertės grandinės analizes ir užpildyti atitinkamų vertės grandinių trūkumus. Analizės padėtų nustatyti esamas problemas ir vertės grandinės trūkumus, kuriuos vėliau būtų galima pašalinti pritraukiant tikslines įmones
1.2.4. Kartu su VšĮ „Investuok Lietuvoje“ sukurti nuolatinę tikslinių užsienio ir Lietuvos įmonių, kurios paskatintų prioritetinių augimo sričių vystymąsi, nustatymo ir santykių palaikymo sistemą
1.2.5. Suformuoti investicijų pritraukimo motyvacinius paketus, kurie būtų kuriami atsižvelgiant į investuojančios įmonės poreikius ir apimtų, pvz., reikiamos infrastruktūros išvystymą, finansines subsidijas (atleidimas nuo žemės mokesčio, nuomos subsidijos ir kt.), žemės plotų suradimą, pagalbą surandant ir mokant reikiamos kompetencijos darbuotojus
1.2.6. Struktūrizuoti ir tinkamais kanalais platinti informaciją apie miesto investicinę aplinką ir investicinius projektus. Tai būtų informacija apie esamas ekosistemas, kompetencijas ir darbo jėgą, paslaugas investuotojams ir motyvacinius paketus. Komunikaciniai kanalai apimtų informacinius portalus (klaipedaid.lt, investinklaipeda.com), informacinius straipsnius kituose el. portaluose, regiono atstovų dalyvavimą renginiuose.
1.2.7. Įkurti miesto prekės ženklo platformą, kuri būtų atsakinga už miesto prekės ženklo sukūrimą, miesto pristatymo medžiagos kuravimą
Projekto naujienos
Partneriai