2022-10-10

ADC*LT'2022 apdovanojimuose naujasis Klaipėdos miesto vizualinis identitetas įvertintas sidabru

Klaipėda, turime, ką švęsti ir kuo didžiuotis. Penktadienio vakarą ADC*LT'2022 apdovanojimuose naujasis Klaipėdos miesto vizualinis identitetas įvertintas sidabru.

Klaipėda turi ką švęsti ir kuo didžiuotis. ADC*LT'2022 apdovanojimuose naujasis Klaipėdos miesto vizualinis identitetas įvertintas sidabru.

Gegužės 10 d. viešoji įstaiga „Klaipėda ID“ ir Klaipėdos miesto savivaldybės administracija visuomenei pristatė miesto vizualinio identiteto vadovą ir atnaujintą miesto ženklą. Pusantrų metų trukusiu projektu buvo siekiama įgyvendinti strateginiuose miesto dokumentuose keliamus tikslus ir lūkesčius Klaipėdai. Projektą įgyvendino dizaino agentūra „CRITICAL“ ir tyrimus vykdanti supratimo agentūra „Xwhy“.
Naujas vizualinis identitetas atspindi tyrimo metu suformuotą miesto tapatybės naratyvą: Prisijaukinęs (atsi)kuriančią jūros energiją, žmogus ir miestas kvėpuoja darniu ritmu. O tai – pilnavertiško gyvenimo šiame mieste apibrėžimas. Šis naratyvas integruojasi su Klaipėdos, kaip judančio miesto, idėja praturtindamas ją simbolinėmis sąsajomis su ritmingu jūros judėjimu ir gyvybingumu, išreiškiančiomis darnaus, harmoningo gyvenimo šiame mieste galimybę.

Pagrindiniu naujojo identiteto akcentu tapo apskritas stilizuoto Klaipėdos herbo pavidalo logotipas. Per spalvas ir jų ritmiką išreikštas Klaipėdos, kaip (tiesioginės ir simbolinės) jungties tarp jūros ir žemyno, naratyvas Simbolinis (jūros ir žmogaus) darnus kvėpavimas kartu.

Klaipėdos naujojo vizualinio identiteto vadovas (brandbook‘as): https://brandpad.io/klaipeda-identitetas/